Amanda Jenssen. Vet hon?

Ämnen som rör Amanda-Jenssen.com men som inte är förslag på förbättringar.

Amanda Jenssen. Vet hon?

Inläggav sniffer lör 12 jan 2008, 00:44

Känner Amanda Jenssen själv tilll detta forum än? Eller är de rentav något som folk hoppas skall bli stort å sen upptäckas av henne? fattar fan inte riktigt.
sniffer

Re: Amanda Jenssen. Vet hon?

Inläggav Fredrik lör 12 jan 2008, 05:41

Forumet är ganska nytt så det är möjligt att hon inte känner till det. Däremot kommer sidan upp först när man söker på hennes namn, så jag antar att hon känner till sidan om hon haft tid att söka på sitt namn under den senaste tiden.

Det är dock väldigt tveksamt att hon kommer delta i någon diskussion även om känner till forumet, fast nu spekulerar jag bara :)
Fredrik
Webbplatsadministratör

Inläggav iZni lör 12 jan 2008, 16:07

Vore ju kul om hon skrev här på forumet! :D man får bara hoppas att ingen dum jäkel gör en användare och låtsas vara hon :/
Användarvisningsbild
iZni

Inläggav Mattias sön 13 jan 2008, 17:34

Humm vem vet jag kanske är Amanda Jenssen fast har ett annat nick* ;) Nä nu skojja jag bara men hoppas inte att nån trodde på detta väll? eller? haha :D
Mattias

Inläggav Fredrik sön 13 jan 2008, 21:28

Vill hon gå ut offentligt via detta forum får hon nog göra det via mig så jag kan bekräfta det. Personer som bestämt hävdar att de är Amanda Jenssen själva men inte kan styrka det förstör nog bara stämningen på forumet och skapar förvirring. Och det vill vi ju inte :)
Fredrik
Webbplatsadministratör

Inläggav iZni mån 14 jan 2008, 11:27

Fredrik skrev:Personer som bestämt hävdar att de är Amanda Jenssen själva men inte kan styrka det förstör nog bara stämningen på forumet och skapar förvirring. Och det vill vi ju inte :)

Ne ush :/
Användarvisningsbild
iZni

Inläggav Mattias tis 15 jan 2008, 17:00

Hallå Amanda var online idag på msn,jag tänkte skicka länken på den här sidan men ville inte för hon kanske blocka sen ju :cry: och deet vill man ju inte :? aja nån som har gjort det redan lr? skulle ju vara kul om Amanda läste och skrev lite här ju :lol:
Mattias

Inläggav GonasZ tis 15 jan 2008, 18:46

Har du hennes MSN? :O:O Skulle inte jag kunna få den, så är du snäll? Du kan skicka via PM.
GonasZ

Inläggav iZni ons 16 jan 2008, 19:23

GonasZ skrev:Har du hennes MSN? :O:O Skulle inte jag kunna få den, så är du snäll? Du kan skicka via PM.

Vore nice å ha den! :D, men hon måste ju ha ...väldigt många kontakter på den, är knappas hennes riktiga. hon har antagligen nån privat.

Men ändå coolt ifall hon skriver där nångång!
Användarvisningsbild
iZni

Inläggav Crippan lör 26 jan 2008, 21:41

Haha tycker det skulle va lite små konstigt om hon blocka dej för du skicka dena sida, du kan ju inte bara ha nån på msn och inte våga skriva för du är rädd för att bli blockad? haha...men det är grymt att du har hennes msn,
Crippan

Inläggav Gautigoth mån 28 jan 2008, 22:54

Jag är ganska säker på att Amanda känner till den här sidan. Om hon inte gör det har hon nog inte sett omslaget på sin singel :) Borde vara ganska svårt att missa adressen till den här sidan :D

Och jag håller med, det vore ganska coolt om Amanda skrev här ibland. Men det är nog en jäkla snurrapparat hon hamnat i nu när hon måste pusha för sin karriär. Och det är trots allt viktigast att hon tar hand om sin karriär som bara har startat. Den här tjejen kan nå långt.
Gautigoth

Inläggav iZni tis 29 jan 2008, 13:07

Gautigoth skrev:
Den här tjejen kan nå långt.

Helt klart!
Användarvisningsbild
iZni

Återgå till Övrigt